wtorek, 1 stycznia 2008

Mój królik Emilka

Mam królika o wdzięcznym imieniu Emilka. Króliczka od razu się do mnie nie przyzwyczaiła bo mam w domu jescze dwa psy Filipka który ma rok i kilka miesięcy i Sare dziewięcio letnią suczkę. Naszczęście Emilka się zaklimatyzowała u nas w domu. Była grzeczna niczego nie gryzła i nie uciekała lubiła być brana na ręce i głaskana ( to drugie więcej:D). Niedawno zrobiła się troche dzika nie wiem dlaczego może przesto, że jak wskoczyła na łóżko zaraz była zciągana z niego, ale to przeszłość teraz siię zaklimatyzowała u nas na dobre pozwala sobie na wszystko nawet na te rzeczy które jej niewolno np. podgryzanie kabli, sikanie i kupkanie na dywan, wskakiwanie na łóżko i sikanie, bobkanie na nie, sikanie na mnie i to już chyba wszystko co pamiętam:D.

Brak komentarzy: