czwartek, 3 stycznia 2008

Z pamiętnika królika Emilki cz. 2

Czesc! to ja Emilka własnie przed chwilą pani mi wysprzątala klateczke i mam czysciutko w niej (teraz muszę się napracowac żeby ją zabrudzić). Zdradzę wam pewną tajemnicę planuję wielki skok na ogród, zaczyna się w pralni gdzie moja pani czysci klateczke, zawsze zatyka ten otwór pod wanną ale ja już wiem jak go otwierać więc kiedy pani będzie zajęta otworze go i wcisne się w rurę odpływową, dopłynę do miejsca gdzie się zaczyna ogród i przegryzę rurę, wydostane się na zewnątrz i będe chasać po ogrodzie gdzie nikt mi nic nie zrobi:D! A jeszcze cos moja pani mi cos mówiła, że planuje zbudować zagródkę dla mnie żebym mogła biegać po ogrodzie w cieplejsze dni jesli mi się poszczęsci to i może w zimie kiedy będzie możliwie cieplo:D Dobra kończe bo ktos idzie. Papatki:D!!

Brak komentarzy: